Pr
Twórca artykułu: VIVARTO

Wizerunek firmy

Public relations (często zapisywane jako PR) to zwrot, który w ostatnim czasie przewija się bardzo często. Pojęcie to dotyczy wszelkich działań, których celem jest budowanie i rozwijanie przez daną jednostkę dobrych kontaktów z otoczeniem. Jest to również dbałość o pozytywny wizerunek i reputację. W sytuacji firm czynności tego rodzaju są niezwykle ważne. Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa umożliwia pozyskiwanie dobrych partnerów, a w efekcie zawieranie umów i rozwijanie przedsiębiorstwa.
Warszawska, majowa konferencja o dociepleniu obiektów zabytkowych od wewnątrz
Twórca artykułu: Xella Polska Sp. z o.o.
Na podstawie: Xella Polska Sp. z o.o.

Lepiej przeciwdziałać niż leczyć – czyli postaw na kampanie PR w swojej firmie.

Obecnie coraz więcej firm ma swoją politykę public relations. Są coraz bardziej świadomi kształtowania relacji ze swoim otoczeniem. Zdają sobie sprawę jakie to istotne dla nich. Często skutecznie przeprowadzona kampania pr zamienia się na konkretne efekty dobrej prasy znajdowanie nowych partnerów. Zwłaszcza marki z górnej nie mogą pozwolić sobie na lekceważenie kontaktów z prasą, partnerami, bankami, czyli wszystkimi tymi, którzy są w stanie wszelakimi narzędziami wpłynąć na wizerunek producenta. Raz zszargane dobre imię trudno jest prawie niemożliwe do odzyskania. Zwłaszcza opinia publiczna, ocenia każdy ruch bardziej szczegółowo.
Twórca artykułu: PREVOLUTION

Agencja PR – odpowiedź dla twojego przedsiębiorstwa

Kreowanie wizerunku jest zadaniem, które zazwyczaj spychane jest nisko na liście spraw, nawet w większych przedsiębiorstwach. Czasem nawet firmy w ogóle nie mają w swoich strukturach specjalisty do spraw public Relations, nie mówiąc o dziale. Zdecydowanie warto jednakże zaplanować właściwie budżet i przeznaczyć na kreowanie wizerunku właściwe pieniądze. Najlepiej zgłosić się do specjalistów w tej kwestii
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.