Przemyślanie wdrożone reguły postępowania ISO, to duże prawdopodobieństwo powodzenia firmy.

Dzisiaj już sporo przedsiębiorstw może poszczycić się świadectwem ISO. De facto jednak nie w pełni stosuje się wprowadzone certyfikatem jakościowym, pozytywne aspekty norm. Często praktykowane jest, że w przedsiębiorstwie jest podwójna dokumentacja. Jedna produkcyjna, używana codziennie i zrozumiała, a kolejna tylko do pokazywania.
Tak faktycznie brak jest doświadczenia wprowadzania metodologi jakości wśród załogi firmy . Najistotniejsze jest bowiem przedstawienie pracownikom roli jaką mają za zadanie wprowadzane zasady jakościowe.

Narada biznesmenów
Twórca artykułu: dhub limited
Na podstawie: http://www.flickr.com
Nieraz przed wprowadzeniem w firmie procedur ISO (kliknij tutaj), warto podjąć ryzyko i wspólnie z pracownikami brać udział w procesie wdrażania reguł ISO - strona www. To osoby pracujące na produkcji posiadają najlepszą wiedzę jak opisać reguły działania, wtenczas też chętniej się z nimi zrównują. Razem wdrożone, zarówno przez pracowników jak i kierownictwo przedsiębiorca, procedury ISO - odnośnik do serwisu -, nie są żadną uciążliwością przy ich przestrzeganiu. Celem firmy posiadającej system zarządzania jakością powinno być ocenianie tej metodyki jako dobrego narzędzia. Faktem jest, że tylko szefowie powinni w taki sposób wysuwać argumenty aby zasady ISO, nie były ciężarem lecz wydajną pomocą służącą do realizacji podstawowej roli zakładu czyli osiągania korzyści finansowych.

Inni czytali też

Wsparcie dla przedsiębiorstwa - nowoczesne podejście do biznesu

Mocne wejście Twojej firmy
Twórca artykułu: www.sxc.hu
Na podstawie: www.sxc.hu
Kultura organizacji to ważne pojęcie, które definiuje specyfikę, zbiór wartości i reguł w firmie. Pojawia się samoistnie, ale podlega wpływowi ze strony kadry zarządzającej. Generalnie zależy od takich zmiennych, jak wiek pracowników, podział funkcji i techniki motywowania


Aby zmodernizować metodę wprowadzania i stosowania przepisów ISO warto zainwestować w nauczanie całej załogi. Trzeba też przyjąć na etat profesjonalnego partnera biznesowego pomagającego spojrzeć z innej perspektywy na problemy i możliwości doskonalenia zakładu.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.