W jaki sposób teczka konferencyjna ułatwi życie biznesmenom udającym się na kluczowe spotkania ze wspólnikami

Restauratorzy, którzy udają się w transoceaniczną podróż służbową, niekrótko pakują swój neseser. Muszą dokładnie przemyśleć, które rzeczy będą im bezwzględnie potrzebne, a bez których ostatecznie mogą się obejść. Świetna asystentka zastępcy prezesa i opiekuńcza małżonka zatroszczą się o to, aby pracodawca i mąż w jednej osobie, zabrał ze sobą wszystkie dokumenty. W odrzutowcu, a potem w hotelu, mogą one zostać zniszczone. W takich okolicznościach teczka konferencyjna zda swój egzamin popisowo. Ochrona dokumentacji to jednak nie jedyne jej zadanie, o czym dowiemy się w dalszej części artykułu.
teczka
Twórca artykułu: César
Na podstawie: http://www.flickr.com
Sklepy oferują różne modele aktówek i wybór nie należy do nieskomplikowanych. W każdym razie na pewno weźmiemy pod rozwagę: ilość posiadanych środków w banku, własne upodobania, liczbę przenoszonych lub przewożonych dokumentów, a może nawet rodzaj posiadanych w szafce ubrań.

Najbardziej gustowna teczka - oferta - konferencyjna wykonana jest z lekko połyskującej, ciemnej skóry. Stanowi ona konieczny element wyposażenia każdego biznesmena oraz tworzy jego wizerunek: oto wart zaufania partner handlowy. Z tego też powodu aktówka nie może być poplamiona, a im bardziej będzie ekskluzywna, tym lepiej.

Teczka konferencyjna posiada w swoim wnętrzu bardzo dużo udogodnień. W czasie narady będzie można robić zapiski we wklejonym tam skoroszycie, a zabrane ze sobą dokumenty można schować do specjalnie wydzielonego schowka, zamykanego najczęściej na zamek (fajne teczki konferencyjne). Pióra kulkowe umieszczone zostaną w mnogich uchwytach na
torba
Twórca artykułu: Kārlis Dambrāns
Na podstawie: http://www.flickr.com
przybory do sporządzania zapisków. Producenci zatroszczyli się także o to, aby teczka konferencyjna (odnośnik do serwisu) miała miejsca na karty do bankomatów, wizytówki czy dokumenty osobiste. Nie braknie nawet uchwytu na telefon.


Inni czytali też

Niszczenie dokumentów

papier zniszczony w zniszczarce
Twórca artykułu: rosmary
Na podstawie: http://www.flickr.com
Każde przedsiębiorstwo to miejsce, gdzie występuje przepływ rozmaitych faktur w postaci na przykład umów czy rachunków za wyświadczone usługi. Duża część z tych akt zawiera dane, które są w pewnym stopniu chronione lub poufne. Zwykle są to dane osobowe, adresy i na przykład informacje o numerach telefonu. Niegdyś w niektórych firmach przechowywało się także odbitki dowodów osobistych określonych klientów.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.