Czym zajmuje się tajemniczy klient?



Zespół: kontrahenci cenią naszą firmę za wieloletnie doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów obecnych nie tylko w dużych aglomeracjach, lecz również w tysiącach mniejszych miejscowości. Taka siatka korzystnie oddziałuje na szybkość oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także zmniejsza nakłady ponoszone na transport. Audytorzy są objęci specjalnym programem nadzorczym i budowy lojalności.

Innym atutem SecretClient jest baza opinii milionów nabywców dóbr i usług wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne doświadczenia prawdziwych konsumentów, partnerów, współpracowników. Więcej na http://www.secretclient.com/
2017-12-04
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.